Coming Soon
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Coming Soon

WoW guild Twinstar-Phobos
 
PříjemLatest imagesHledatRegistracePřihlášení

 

 Blood Death Knight, Tank

Goto down 
4 posters
AutorZpráva
Flutter
Anonymní




Blood Death Knight, Tank Empty
PříspěvekPředmět: Blood Death Knight, Tank   Blood Death Knight, Tank EmptyTue Sep 11, 2012 8:00 am

Nick: Flutter
Level: 80
Class: Krvavě zaměřené DéKáčko
Race: Troll

Je postava kupovaná? ... Není.
Sdílíš s někým účet? ... Nesdílím.

Talenty a equip: Krev, Tank.
Main spec: BLOOD
Main talenty 53/11/7
Off Spec : UNHOLY
Off Spec : 0/17/54

Máš full PvE equip? : Samozřejmě.
GearScore v PvE: pěttisíctřistapadesátdevět

Zkušenosti a dovednosti : Umím kotoul a stojku, v poslední době jsem přibral takže salto mi dělá problémy. Jinak jsem zručný inženýr a občas stáhnu z kůže nějaké to prase nebo mamuta. V metalovém městě HammerFall jsem se naučil jak léčit nemotorné horďáky a mám kuchařské zkušenosti z celého světa. Moje specialita je Sojová náhražka okouna s biopomerančem.
Jak dlouho hraješ WoW? : Od patche 1.12.1
Jaké máš zkušenosti s touto class a spec: Rozbíječ. Rozbijím už dlouho.
Jaké máš zkušenosti s raidy (především WotLK)? :Tak rozbil jsem toho už hodně, rád mám tiché večery s Jaraxxusem a jeho partou, nepohrdnu mazlení s Onyxií, v poslední době si začínám zvykat i na ošklivost Ulduaru.
Máš další postavy (alty)? .... Mám mága, jmenuje se Frostalis, talenty má Arcane nebo Fire. Gs má 4000 300 90 7

Jaké používás v raidu addony? : DBM, Recount, Chess Master když někdo afkuje.

Tvé FPS v raidu? : 40
Nějaké jiné problémy s PC? : Žádné.
Máš a umíš používat Mumble? : Ano.